Login

hep

SKLADBE KOJE ĆE BITI IZVEDENE NA FZG SPLIT 2019.

Po abecednom redoslijedu

  1. DOK IMAM TEBE (Ivica Cukrov-Nenad Šiškov) IGOR CUKROV
  2. JA BI TIJA BIT (Tonći Huljić-Vjekoslava Huljić-Tonći Huljić/Leo Škaro) ARMIN
  3. JA SAMO ZA TE ŽIVIN (Pero Kozomara-Robert Pilepić-Leo Škaro) KLAPA RIŠPET
  4. JA SE ŽIVCIRAN (Stipe Jakovčević-Stipe Jakovčević/Siniša Garbin-Marko Matijević Sekul/Jure Grgantov) MJESNI ODBOR
  5. KAD SI TI U PITANJU (Tonći Huljić-Vjekoslava Huljić-Tonći Huljić/Leo Škaro) LORENA
  6. KAD VIDIN BOGA UŽIVO (Raay-Nenad Ninčević-Raay Music) LUKA BASI
  7. KAO DA TE ODUVIJEK ZNAM (Žarko Tičinović-Petar Dragojević) PETAR DRAGOJEVIĆ
  8. KO SE MORE S DALMACIJON MIRIT (Želimir Škarpona/Dalibor Musap-Nedo Zuban-Želimir Škarpona/Dalibor Musap) BRANKO MEDAK & MJ.KL. FILIP DEVIĆ
  9. KRILA GALEBA (Branimir Mihaljević-Nenad Ninčević-Branimir Mihaljević) GIULIANO
  10. KUĆA NEŠE PISME (Goran Karan-Nikša Bratoš/vokalni arr. za klapu Mario Božić) GORAN KARAN & TEDI SPALATO I KL. SV. JURAJ HRM
  11. LIPA SI MI SRIĆO (Darko Bakić-Darko Bakić/Luca-Darko Bakić/Hrvoje Prskalo) „ROCKATANSKY“
  12. MENI FALI SVE (Helena Papić-Hrvoje Domazet/Tomislav Mrduljaš) TOMISLAV BRALIĆ & KLAPA INTRADE
  13. MOJE SUZE GOVORE (Ante Gudelj/Helena Gudelj-Ante Gudelj-Marko Matijević Sekul) HELENA GUDELJ
  14. NA KUŠINU DITE PLAČE (Robert Pilepić-Elvis Stanić) IBRICA
  15. NEMA TE SVIT (Tonći Huljić-Vjekoslava Huljić-Tonći Huljić/Leo Škaro) DOMENICA
  16. NOĆAS SI MOJE VINO (Branimir Mihaljević-Nenad Ninčević-Branimir Mihaljević) THE FRAJLE
  17. OPET ĆU TI DOĆ (Hari Rončević-Hari Rončević/Albert Limić) HARI RONČEVIĆ & KLAPA CAMBI KAŠTELA
  18. OSTANI TU (Vinko Barčot-Leo Škaro) MLADEN GRDOVIĆ
  19. SAD JE DOSTA (Ines Prajo-Arijana Kunštek-Ivan Popeskić) IVO PERKUŠIĆ
  20. SAMO LJUBAV (Igor Ivanović/Marko Vojvodić-Igor Ivanović/Marko Vojvodić) MARKO KUTLIĆ
  21. SVA BLAGA OVOG SVIJETA (Vjekoslav Dimter/Mia Dimšić/Damir Bačić-Ante Gelo) MIA & MARKO TOLJA
  22. TI (Fedor Boić-Nenad Ninčević-Fedor Boić) IVANA KOVAČ
  23. UVELO MISTO (Bobo Knežević-Bobo Knežević/Saša Antić-Goran Martinac/P'eggy Martinjak) BOBO & SAŠA ANTIĆ
  24. VOLI ME KAKVU ME ZNAŠ (Ante Pecotić-Toni Čosić/Bojan Šalamon) ANTONIA DORA
  25. VRIJEME ZA NAS (Zoran Šerbedžija-Zoran Šerbedžija/Alka Vuica-Zoran Šerbedžija) ALKA & NENO BELAN
A+ R A-

JOSIP BEPO MIROŠEVIĆ

E-mail Ispis PDF

JOSIP BEPO MIROŠEVIĆ

Pedagog zlatne ere i ideja

Festival, pa i ovaj splitski, živi od svojih hitova, od skladateljskih invencija, od pjevačkih zvijezda, od glamura i šušura… Postoje i izuzetci među onima koje veličamo slaveći glazbu, među onima kojima se klanjamo, kojima ovakvim sitnicama nastojimo zahvaliti za učinjeno, za ono što su udijelili festivalu. Makar i ne bio skladatelj u prvom planu, profesor Josip Bepo Mirošević (1933. - 2010.), glazbenik, pedagog, publicist, kritičar…, ostavio je najupečatljiviji trag na Splitskom festivalu i svakako je jedan od ključnih ljudi u njegovoj afirmaciji. Kao njegov čelni čovjek desetljećima je splitski festival držao svjetskim lakoglazbenim događajem, atrakcijom, formirajući specifični melosni idiom prihvatljiv i razumljiv izvan lokalnih okvira. Vezano za festival, ali i šire bio je jedan od utemeljitelja i promicatelja glazbenog obrazovanja u Splitu, a između ostalog i osnivač glazbenog odjela Umjetničke akademije. U čemu je bila tajna Miroševićeva glazbenog patenta, pa time i zlatne ere Splita? Vrijedi se kao testamenta i danas sjetiti njegovih riječi što je tražio i što se tražilo od Splita?

:“S muzikom će i sreća biti cjelovitija, a tuga lakša, radost radosnija, žalost dostojanstvom ublažena. S pjesmom će i ljubav biti punija, zanosom oplemenjena, iskrenošću ponesena, čovjeku potrebnija. Festival je gradu Splitu dao glazbeni oreol, obogatio ga i oplemenio novim vrijednostima i vizijama humanizma.“ Ostat će ipak u sjeni društveno-pedagoškog rada na Prokurativama njegov zamjetan ali nedovoljno valoriziran skladateljski opus koji obuhvaća naslove s područja vokalne, zborske i klapske glazbe, te instrumentalne, one napisane za glasovir i komorne sastave. Mirošević je imao senzibilitet za teatarsku glazbu, posebne sklonosti gajio je prema lutkarskom kazalištu, no splitski je festival bio i ostao njegov cresscendo. „Pjesma morem ozvučena, lažinom omirisana, sjetom zasjenjena, radošću namirisana, pjesma bliska čovjeku. Vama namijenjena. Zbog nje i traju naša nastojanja, upornost ima smisla, želje rastu, a očekivanja hrabre“, govorio je Mirošević. Hvala vam profesore što ste festivalsko kormilo držali čvrsto i sigurno tolika ljeta, što ste umjeli prepoznati pjesmu, ovu narodsku koju i danas pjevamo.

SF058 pokrovitelji web